فناوری

وان پلاس می گوید که متعهد به حل مشکل مادربرد در گوشی های وان پلاس 9 و 10 پرو است.

وان پلاس می گوید که متعهد به حل مشکل مادربرد در گوشی های وان پلاس 9 و 10 پرو است.

پلتفرم های رسانه های اجتماعی شاهد شکایت و ابراز ناراحتی کاربران OnePlus از هزینه بالای تعمیرات بودند [پرونده]
| اعتبار عکس: رویترز

OnePlus از شنیدن این موضوع متاسف است که مشتریان گوشی های هوشمند خود مشکلاتی با مادربرد دستگاه های خود دارند و گفت که در حال کار بر روی حل مشکل کاربران آسیب دیده در سریع ترین زمان ممکن است.

< وان پلاس در بیانیه ای به هندو گفت: “از شنیدن برخی موارد اخیر متأسفیم که در آن کاربران مشکلات خاصی را با OnePlus 9 و 10 Pro خود در رابطه با مادربرد دستگاه تجربه می کنند.” اضافه کرد که کار می کرد تا تعمیرات مادربرد کم هزینه تر شود.

کاربران قبلاً از هزینه بالای تعمیر دستگاه های اغلب جدید خود شکایت کرده بودند.

“تجربه کاربری مشتریان ما واقعا برای ما مهم است. در حالی که هنوز در حال بررسی علت هستیم، می‌خواهیم به شما اطمینان دهیم که متعهد هستیم که این مشکل را در اسرع وقت برای کاربران آسیب‌دیده حل کنیم. ما می دانیم که تعمیر مادربرد می تواند پرهزینه باشد، اما ما سخت تلاش می کنیم تا آنها را مقرون به صرفه تر کنیم. OnePlus گفت: ما از مشتریانی که تحت تأثیر یک مشکل مشابه هستند می‌خواهیم با خدمات مشتری تماس بگیرند تا بتوانیم در اسرع وقت به حل این وضعیت کمک کنیم.

به نظر می‌رسد این مشکل تا حد زیادی بر روی کاربران تأثیر می‌گذارد. گوشی‌های OnePlus 10 Pro و OnePlus 9 Pro پس از به‌روزرسانی نرم‌افزاری، منجر به خرابی، گرم شدن یا تاخیر ناگهانی می‌شوند. مشتریان خواستار تعمیرات رایگان و ضمانت تمدید شده برای رفع عیوب شده‌اند.

OnePlus قبلاً یک ضمانت نمایش مادام‌العمر برای کاربران واجد شرایط را اعلام کرده بود تا به مشکل خط سبز روی پنل‌های صفحه نمایش AMOLED برای تلفن‌های هوشمند خود رسیدگی کند. در سال گذشته.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا